Jag saknar ord, jag saknar tankar

Vad är motsvarigheten till skrivkramp? Kan det vara skrivglädje. Just nu har jag någon slags skrivkramp skulle man kunna säga, kommer inte på någonting vettigt att uttrycka. Det vackra vädret har gjort att det mörka och dystra inte går skriva om för tillfället. Finns bara ljusa tider och allting börjar gå min väg. När en av mina favoritbloggar tar en paus tappar jag lite glädje. Kommer sakna att läsa nya inlägg dagligen som även driver mig framåt. Ett ord ekar i mitt huvud I-N-S-P-I-R-A-T-I-O-N stavas detta ord. Ibland går det väldigt lätt att bara skriva ut allt man tänker på och bara låta fingrarna dansa över tangenterna. Nu går det inte lätt. Verkligen inte, men det kommer säkert vända imorgon eller ikväll.

För då är det dags att njuta av A Camp som spelar här i Norrköping. Personligen tror jag det kommer bli vändningen till att jag får det lättare igen. Klockan åtta ikväll börjar konsert, nu sitter jag på bussen påväg hem för att ladda upp om man kan säga så. Våren är här. A Camp spelar ikväll. Alla vackra tjejer är ute på gatorna. På lördag spelar IFK Norrköping sin första match för säsongen. Massor med saker att hitta inspiration i, men det står bara stilla.

Stilla som vind på en sommaräng en varm sommardag. Där man kan ligga och njuta av solen som värmer. Snart vänder det, allt kommer till mig. Allt går lättare. Allt glider på. Jag tror och hoppas. För hoppet är det sista som överger människan.




Postat av: amanda

Tja, jag vet inte riktigt. Vad tycker du? Något intresse kanske? jag vet inte

DATUM: 2009-04-09 | TID: 18:27:15
HEMSIDA: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: anna

får hoppas konserten blir bra!



svar: jag mår okej, lite bitter sen igår bara men men.

DATUM: 2009-04-09 | TID: 18:49:20
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

DATUM: 2009-04-09 | TID: 18:56:25
HEMSIDA: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: Liene

det är synd när ens favoritbloggare tar paus, men det kan vara skönt med pauser och man får tänka istället positivt, att den kan vila och sen komma tillbaks med nya krafter, det är vl så i alla tillfällen, när man reser eller bara tar paus för att vila ut sig.



och hoppas du finner din isnpiration tillbaks.)

DATUM: 2009-04-09 | TID: 20:08:52
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hihi "Alla vackra tjejer". Ja dem blommar väl nu, kryper ur sina skal :)

DATUM: 2009-04-09 | TID: 22:37:56
HEMSIDA: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Julia

tråkigt det där med favoritbloggen :/ alltid segt. men skaffa inspiration från andra ! :D

sv: idag har inte så mkt hänt, eller jo, varit i borås sedan träffat flera vänner i gbg och fikat:) sj?

DATUM: 2009-04-09 | TID: 23:28:56
HEMSIDA: http://juliaalindblad.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0