Dagliga besök

Godmorgon på er!
Jag har hittat lite roliga saker att fylla mina dagar med. Det blir inte mycket tid över till nöjen under veckorna men jag försöker. Jag tänkte berätta lite om de sidorna som jag besöker dagligen när jag surfar runt på nätet. Det är 4 sidor som jag valt ut och tänkte tips er om. Vissa av sidorna skäms jag lite över att jag går in på varje dag, men det har blivit en vana och jag tycker dessa sidor är bra.


1. Blondinbella
Minst 1 gång/dag så kollar jag in på Blondinbellas blogg, men det är verkligen inget jag berättar för andra. Eller nu gör jag ju det men inte tidigare. Anledningen till att jag gör det är att den är en förebild till alla oss som skriver, iallafall för mig. Hon har lyckats lyfta bloggandet till en helt annan nivå och hon är snart 18 år. Imponerande av en tjej som verkligen lyckats med det hon vill. I sin blogg så ger hon också väldigt bra tips på olika saker, exempelvis hur man ska lyckas och hur man ska må bra.


2. 1000 apor
Går jag åtminstonde in på varannan dag, tycker den är rolig att läsa. En dröm jag har är att skapa en sådan webbplats där man samlar fler bloggare så folk kan gå in och läsa om flera personer på samma ställe. Det går dels läsa om bröderna Schulman vilket jag brukar roa mig med. Men framförallt så vågar de lyfta fram nya personer hela tiden vilket jag tycker är spännande och det ger ett bevis på att de lyckas få in folk i branchen hela tiden.


3. Youtube
Självklart kikar jag in här minst 1 gång/dag. Jag har faktiskt en idé om att varje gång jag undrar över någonting så brukar jag istället för att som så många andra googla fram det så brukar jag youtuba-fram det. Funkar väldigt bra faktiskt. Använde det senast igår på vårat projektmöte för att hitta de som ligger bakom reklamfilmen om flodhästar. Svaret blev http://www.mediasmart.se


4. Blogg.se
En sida som besöks mycket mer än 1 gång/dag. Inte för att jag på sistonde har haft tid att skriva så mycket själv så finns här kanalen till alla andra bloggare. Efter att de gjort om sidan kan man även läsa olika saker om vissa bloggare. Vilket är väldigt skoj att göra. Man skulle kunna kalla det för en community för de som älskar att skriva, vilket jag också gör när jag har tid.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hejsvejs!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0