Intervju med Izabelle Hillerström del 2

Bellas blogg som har vuxit och blivit en stor del av Bellas liv handlar om hennes liv och hur det är att bo i Falun. Att den har blivit så pass stor märker hon genom att nu känner folk på stan igen henne det gjorde inte folk tidigare. Detta ser hon som roligt men samtidigt så har hon som målatt efter gymnasiet lämna staden och upptäcka någonting nytt. Hon vill att det ska hända nya saker hela tiden.


Samtidigt som hon bloggat har hon också utvecklats som person och lärt sig vara mer självständig än hon var tidigare. Som hon själv beskriver det så är tänkandet runt att vara "egen företagare" blivit en del av bloggandet då hon fått tänka mer på att tjäna pengar men även marknadsföra sig själv. Samtidigt som hon är ung så vet hon nu hur det går till när man ska starta eget, vilket är en oerhörd fördel i framtiden. Hon själv säger att hon vet känslan av att vara äldre och ibland känner hon sig äldre än 16 år. Självklart finns det även nackdelar med detta. Att vara barn är något man vill vara så länge som möjligt men i och med bloggen har steget till vuxenlivet kommit tidigare. Att vara barn var något hon lämnade tidigt.

Livssynen har inte förändrats bara för bloggandet utan hon ser på livet som något positivt och bra. Skillnaden med för 1 år sedan är att hon dels börjat gymnasiet och sedan har bloggen blivit en stor del. Efter en studs tänkande så ser hon till slut att mycket har hänt under bara 1 år. Att gå tillbaka i tiden är inget som Bella skulle vilja göra utan hon är glad och stolt över att hon kommit så här långt i livet.


Om 1 år hoppas hon att mycket kommer hända och att hennes liv ser helt annorlunda ut mot vad det gör idag. Då vill hon ha lämnat Falun för ett nytt liv i Stockholm. Där vill hon ta storstaden med storm.
När sedan hon ska beskriva sig själv och hur folk uppfattar henne med enbart 3 ord så blir det svårt att svara. Alla ser henne på olika sätt men det finns två alternativ som hon själv ser det. Antingen hatar man henne eller annars älskar man, det finns inga alternativ.

Bekrivningen av henne själv lyder:
"Jag är en tjej som är mig själv till 100%. Jag har mer än ett yttre. Jag är en känslomänniska och visar känslor enormt mycket. Jag bjuder på mig själv! Jag bryr mig inte så mycket om vad alla andra ska tycka och tänka om det jag gör. Jag kör mitt race... Jag lever livet!"


4 snabba:
Morgon/kväll?
Morgon, då har man hela dagen på sig!
Journalist/bloggare? Båda två!
Falun/Stockholm? Stockholm, men älskade stad! Staden gör mig lycklig. Men jag komer alltid återvända till trygga Falun.
Tåg/Fl




Postat av: Louise

Hon har en fin blogg! :)

DATUM: 2008-09-21 | TID: 01:26:45
HEMSIDA: http://lowice.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0