Alla människor är olika

Alla människor är vi olika. Alla har vi har olika sätt att uttrycka oss. Uttryck våra åsikter, vår bild av verkligheten. 
Jag väljer att uttrycka mig i min blogg. Historian ifrån min förra blogg är borta och här kommer den nya roligare versionen av slipsens blogg. Jag saknar redan det gamla men folk brukar säga att man ska gå vidare.
Tänkte berätta lite för er vem jag är.


Hejsan på er alla nya och glada läsare!

Mitt namn är Marcus Åberg och jag kallas då för slipsen där av namnet på denna blogg. Jag studerar just nu i Norrköping på Linköpings Universitet och läser KSM. Det står för kultur, samhäll och mediegestaltning. Vilket jag är intresserad av och vill jobba inom i framtiden. Det är svårt att säga exakt inom vilket område jag kommer jobba, men helst i en projektgrupp och då som projektledare. På min fritid så tränar jag friidrott på elitnivå och jag tävlar för IK Norrköping Friidrott. Just nu är jag skadad så jag tränar mest rehabträning.

Vad är kultur för er?




Hjärtligt välkomna!







KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0