Utan bild med text

Det kommer ännu ett tråkigt inlägg utan bilder. Anledningen är att det tydligen inte går att lägga ut bilder på min bärbara för internetuppkopplingen här hemma inte är så snabb. Men jag hoppas ni klarar er ändå.
Ännu en dag på universitetet är förbi och ännu ett pass på gymmet är avklarat. Första dagen som bussresenär. Kändes bra, med en liten miss. Bara för att inte missa bussen imorse så var jag där 10 minuter innan bussen ens gått från Arkösund vilket är 20 km ifrån där jag går på. Får försöka försvara detta med att jag inte ville missa den. Då hade jag ju kommit försent.
Väl i skolan så gick vi igenom lite hur man ska organisera upp ett projekt, vilket var intressant att lyssna till. Kan vara användbart även här på bloggen. Sedan berätta jag lite om att jag har en blogg för några klasskamrater så de kanske kommer kika in nu. Gäller att jag skärper till mig och skriver bra. Annars får jag väl höra det i skolan resten av studietid, kanske inte så roligt.

Nej, nu ska jag faktiskt sätta mig och läsa lite. Till ett grupparbete vi ska göra två och två men jag har inte hittat någon att jobba med ännu. Det är lite scary.





Postat av: Ida Björck

svar: yes, jag har msn :) men den funkar inte för tillfället för de är något strul :/

DATUM: 2008-09-16 | TID: 19:41:15
HEMSIDA: http://idahbjork.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0