Skynda iväg

Nu ska jag strax iväg till skolan. Bussen går om 25 minuter men det tar lite tid att ta sig ut till hållplatsen. Det är ju 3 km att cykla för att ta sig dit. Gäller att vara ute i god tid så jag inte missar den. Har gjort allting ordentligt nu här på morgonen. Planeringen som jag skulle göra till dagéns projektmöte är klart och utskrivet. Mycket nöjd med min insats för gruppen. Nu kan jag stolt komma till mötet och visa upp vad jag presterat.

Det är full fart hela dagen, schemat ser ut;
10-12 Projektmöte
12-13 Spinning
13-15 Projektmöte
15-17 Boxarbete
Sedan ska jag fara hem med bussen förhoppningsvis vid 17,30. Annars blir det en lång dag!


Snygga vi är va?





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0