Rolig lista

Vad har du på väggarna?: Bokhyllor
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Jag kommer nog vara 21 eller 22 år tror jag.
Hur många timmar sover du per natt?: 8-10 timmar lite olika.
Beskriv dig själv med tre ord?: Positiv, engagerad, pratsam
Vem betyder mest för dig?: Min familj!
Föredrar du att vara singel?: Faktiskt ganska skönt!
Är du singel?: Japp..
Senaste hångel?: Minns inte.
Är du nöjd med dig själv?: Ja, självklart är jag nöjd med mig själv. Jag är bra på en mängd saker och jag älskar livet!
Hur mår du just nu?: Jag mår utmärkt!
Senaste program du såg på?: Videokväll hos Luuk med Carolina Gynning
Senaste film?: Gudfadern
Vad var det senaste du sa?: "Vi ses på måndag!"
Hur ofta tvättar du ansiktet?: 10 gånger per dag minst :P
Vem vet mest om dig?: Jag själv..
Vad har du i ditt fönster?: Gardin, kaktus, ljus och en väckarklocka
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Pappa
Hur dags gick du och la dig igår?: Jag gick och la mig 23,30
Och klev upp?: 08,00-08,30
Vad behöver du mest just nu?: Ett träningspass
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Nej, det har jag inte.
Har du bra minne?: Ja, det tycker jag med det mesta.
För eller emot plastikoperationer?: Beror på från fall till fall.
Vad ska du göra ikväll?: Träna, sedan se på tv hemma.
Svårt eller lätt för att sitta still?: Hade svårt förut men har blivit mycket bättre!
Är du enkelspårig?: Det tror jag inte.
Hur vill du avsluta det här?: Vet inte hur man ska avsluta, kanske genom att bara publicera? :P





Postat av: Amir Akrouti

sv: tack för kloka ord!

DATUM: 2008-09-26 | TID: 12:49:37
HEMSIDA: http://gaybloggen.com
Postat av: Ida Björck

svar: tacktack :)

DATUM: 2008-09-26 | TID: 15:40:16
HEMSIDA: http://idahbjork.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0