Promenad

Tillbaka hemma efter en promenad på 2 timmar med mamma och pappa. Riktigt trevligt vi gick runt massa hus som ligger här runt omkring vårat. Hade även med kameran och tog massa bilder men tyvärr tog batterierna slut så jag kan tyvärr inte lägga ut dom nu. Får bli imorrn på förmiddagen innan jag åker till skolan. Börjar vid 10 imorrn men det är ganskt fullt upp redan första dagen. Därför är det skönt att ha tagit det lugnt i helgen. Fått ladda batterierna. Jag vet att jag lovade förra veckan att åka på yoga varje söndag. Men idag blev det promenad istället. Lika bra träning det tror jag? Imorrn ska jag iallafall träffa min tränare Peter Holgersson. Det var inte igår!




Postat av: Jessica Reina

ja du kan ju gå in o läsa vad jag har gjort idag , smartoo (A)

DATUM: 2008-09-28 | TID: 19:02:15
HEMSIDA: http://topque.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0