Planera och planera

Fan vad glad jag är nu faktiskt, igen! Idag när jag kom hem efter att ha fikat med Henka så blev det bara lite snabbt mellanmål i form av en Swebar, proteinbar. Ibland när det är riktigt stressigt i skolan och jag inte hinner äta lunch på lunchtiden så brukar jag ta en sån. Allt för att inte missa något i projektgruppen. Jag gör verkligen allting för att lyckas med allt just nu. Anledningen till att det börjar lossna med allting och jag kan få lugn och verkligen kunna hoppa i sängen 22-tiden varje kväll stavas planering. Det finns inga genvägar. Skadan känns inte mycket bättre än tidigare men det går så bra med träningen nu utan att jag springer. Har satt en regel i dagarna vilket betyder att jag inte får springa före 1 November. Först ska det kännas bra innan jag sätter igång. Enbart dumdrastiskt att sätta igång tidigare när det känns halvbra. Har en egen teori enligt nedan:
Träna när det känns halvbra = Skadad igen inom ½ år.

Jag kan säkert ha helt fel med detta men man måste få prova på någonting nytt. Hjälper inte detta så dör jag ju inte utav det heller. Jag har absolut inget att förlora på att försöka!

Ännu ett glädjebesked idag, IFK Norrköping tog 3 poäng mot Malmö FF. Inte så svårt egentligen när Malmö säkerligen kommer bli indraget i bottenstrid.

Vilket skämt Malmö FF är!


Planering är vägen till att lyckas!




Postat av: Pinar

Brukar bara åka till Norrköping för o träffa farbror min :)

DATUM: 2008-09-23 | TID: 22:12:11
HEMSIDA: http://nooshis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0