Onenight

Lördag igen. Det är så skönt med helg faktiskt. Egentligen kan man ju säga att mina helger redan börjar på fredagarna eftersom att jag mindre sällan går i skolan fredagar om jag inte har någon box-uppgift som måste färdigställas. Så har jag inte haft det än så länge.

Beckman, Ohlson & Can
Någon som såg på Beckman, Ohlson & Can igår kväll? Nej, antagligen inte för ni var väl ute och festade antar jag men om ni såg det vad tyckte ni om det? De pratade kärlek igår och att det bara väller in olika kurser i hur man ska lära sig ragga och träffa någon. Har vi blivit så dåliga på relationer idag? Kanske har vi det. Går man en kurs i hur man ska ragga hur stor är då sannolikheten att man träffar någon som man kommer vara med livet ut. Går inte det bara ut på att få med någon hem från krogen? Om man inte är ute efter det, då går det inte alls eller?

Ska jag lägga in min personliga åsikt till detta ämne så måste jag säga att jag är verkligen inte intresserad av att få med mig någon hem från krogen. Det är verkligen inte min åsikt att gå ut så ska man ha med sig någon hem. Båda är skitfulla så vaknar man dagen efter med ångest. Vilket förtroende man får för varandra då i framtida förhållanden. Jag är inte någon exptert på detta och får väldigt ofta höra att jag "borde" skaffa mig någon, men vaddå skaffa? Är det en produkt man bara plockar upp som vad som helst. Vi är ju människor med miljontals tankar och känslor. Jag tror det handlar om att helt enkelt vara sig själv utan att ta på sig någon roll. Är man bara sig själv så tror jag att det kommer dyka upp någon till slut. Varför anstränga sig för mycket!

Det hela gäller att hitta sig själv och den man är sedan kommer det andra till en automatiskt.





Postat av: Jessica Reina

sv - jaa den ska heta dolce !! som i dolce gabanna , betyder söt på italienska !

DATUM: 2008-09-27 | TID: 15:08:55
HEMSIDA: http://topque.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0