Här stannar jag kvar!

Vad skönt att det är lördag. Lediglördag. Bara tagit det lugnt och slappat. Dels fotboll men jag har även varit duktig och rensat ogräs här hemma. Vilket gjorde mamma väldigt nöjd.

Hade en diskussion förut om jag ville flytta vilket resulterade i att jag bestämde mig för att bo kvar hemma ett tag till. Det är kanske skönt att bo själv men det kostar ju också. Är det så värt att ha studieskulder sen när jag är klar? Känns inte så lockande om jag ska vara ärlig. Det värsta med att bo på landet nu är att man inte kan gå ut när man vill och det är ganska långt till staden. Samtidigt tror jag att jag hade varit ute mera och festat om jag hade lägenhet. Det kostar ju också pengar och det sliter på kroppen verkligen. Så det är även bra i hälsosyfte att bo på landet. Då blir det tidigt mörkt och man blir tidigt trött. Vilket innebär att man sover tidigare. Mycket fördelar med att bo på landet faktiskt enligt mig. Vet inte riktigt vad som skulle väga tungt för att flytta till stan redan nu. Jag trivs bra där jag befinner mig just nu.

Kan njuta av att bli serverad mat varje dag och ha en underbar familj samt få tillräckligt med sömn för att orka med livet som filfakare.





Postat av: E.

yes en av många frömmar men ja, en av mina högsta :)

Puss.

DATUM: 2008-09-13 | TID: 23:27:43
HEMSIDA: http://petite.nu
Postat av: J o s s e

Sv: Haha, ja gärna- om de inte brossan hade varit allergisk.. Eller om vi hade bott mer kattvänligt!.

;D



Ha det fint!

DATUM: 2008-09-13 | TID: 23:30:18
HEMSIDA: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hah, ja :D

men gud, jag känner mig jätteelak nu men nej jag kan inte sätta fingret på vem du är, tyvärr :)

DATUM: 2008-09-14 | TID: 00:29:04
HEMSIDA: http://idahbjork.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0