Från sova till dansa

Igår sluta det på Hugos och det började på en stol i Kättinge. Jo, när jag vaknade igår så fick som hastigast reda på att jag skulle vara med på matchen som var igår. Det innebar att jag fick sitta på en stol i 90 minuter utan att göra något inhopp. Det är fruktansvärt roligt. Sitta där och bara sova, typ. Inte sova men det kändes segt att vara där för att fylla upp platser för laget.
Vi fick även besök av släktningar från Arboga på dagen igår, vilket var trevligt och lite chockande att de brukar läsa min blogg. Vilket gjorde mig lite fundersam. Nu kan jag inte skriva vad som helst? Det kanske automatiskt blir lite censur i det jag skriver men det får vi väl inte hoppas. På kvällen drog jag förbi hos Simon som fyller 20 år på torsdag, GRATTIS!

Sedan bar det av till stan. Där hamnade vi på Hugos där det var Karateklubben. Brukar vara bra stämning så även denna gången. Det är favoritstället att gå till helt klart. Kom hem vid 3 och somnade nästan med en gång.

Nu kom jag nyss hem från Linköping där Tore och jag gick runt lite på Siba. Eller lite, 1 timme. Bara runt, runt. Till slut inhandlade han en Ipod Shuffle, till ett bra pris på 420 kr för 2 gb. Det gjorde mig lite sur.


Ikväll är det träning igen!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0