Filosofiskt samtal?

Godmorgon på er! Klockan är visserligen mer än bara morgon, men ni år inte glömma en sak. Jag är filfak elev och då går man aldrig upp tidigare än man är tvungen till. Jag vet inte var ni himlans tekfak har fått det ifrån faktiskt. Ett påstende som verkligen inte stämmer. Vi får slita på varje dag i skolan, hårdare än ni kan ana.
Det är ett tufft liv att läsa filosofiska ämnen som jag gör. Ni kan inte inse detta och ni vill säkerligen inte göra det heller, men jag känner att jag bör försvara mig mot dessa anklagelser. Det är väldigt hårt och tufft att anklaga oss för att vara lata?! Stämmer verkligen inte. Hur mycket hinner ni med att göra på en dag?





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0