Dåligt humör

Vet ni att jag är lite på dåligt humör idag. Vet inte varför. Jag var jättepep på att komma hem och styra upp lite här hemma med allting. Främst på hur jag ska bli bättre på att blogga och samtidigt studera. Men. Någonting hände när jag anlände hem. Det bara dog allting. Det topphumör som jag hade hela dagen i skolan bara försvann. Det bara dog helt plötsligt och nu känns allting så jobbigt liksom. Morsan går och tjatar om att hon ska hjälp med en de ena och andra. Det bara försvann allting. Vet inte riktigt vad det kan vara. Ibland kan man ha det så, ni kanske känner igen er?

Jag hoppas någon gör det iallafall. Ni vet när man är sådär jättepigg och sen bara dallar det neråt och slutar i att man blir vresig och arg mot alla. Fattar ni hur jag menar?





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0