Funderingar

Nu har jag tänkt lite igen och jag måste först inleda detta inlägg med att hoppa in i duschen. Jag har inte duschat på hela dagen och i vanliga fall brukar jag duscha minst 2 ggr/dag så det här känns inte bra. Kan verkligen inte sitta här och lukta svett när jag ska skriva ett inlägg på bloggen.

Återkommer strax



Nu är jag tillbaka efter duschen.
Skönt att spola av sig med lite vatten och göra sig ren, man blir som en ny människa efter att ha duschat. Dagen har bestått i skolan där vi fick lära oss om bilder. Hur man får till en bra bild utan att använda sig av automatiska inställningar på kameran. Det var svårt eftersom att vi inte hade någon som helst aning om hur kameran fungerade då vi saknade manual. Det är inte så lätt då. Dessutom tyckte läraren att mina bilder blev riktigt bra. Kan ju vara kul att veta hur man gick tillväga. Det visste jag inte denna gången. Nu har jag lånat med en systemkamera hem så jag ska träna lite och så. Allt för att bli en bra fotograf, det kan vara kul att kunna.

Sedan har jag funderat lite över vårat projekt.
Imorrn har vi projektmöte igen med projektledaren och då måste vi ju kunna fråga honom om de sakerna vi är osäkra på. Det kommer lösa sig till slut det är jag säker på.

Även tagit del av andra bloggar som är oerhört intressant och roliga att läsa. Det är där igenom jag får hela min inspiration till att skriva. Dessutom så älskar jag ju att förmedla en känsla och att skriva. Så då är ju blogg det utmärkta verktyget.

Hur har det då gått i dagens börs?
Det har sett lite ljusare ut på börsen idag...... Självklart talar jag inte om börsraset som går att läsa om i varje tidning just nu. Utan mer om hur det har gått för mig med mina 500 kr som jag har att spendera. Dagens utgifter har sett ut enligt följande:
30 september  Utgifter: 0 kr

Ni ser jag inleder starkt! Alltså har jag hela 38,46 kr med mig till morgondagen. Får se om det blir något inköp då.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0