För en lång lång tid!

Hej och godmorgon!
Jag håller vad jag lovar och är tillbaka nu på morgonkvisten. Det är den tiden jag gillar bäst. Har sovit hur gott som helst, länge sen jag gjorde det. Har haft problem med att jag vaknar så tidigt som jag ska göa om jag ska till skolan. Idag är det som sagt ledigt för mig så jag ska vara hemma. Det finns en hel del att göra. Externredovisningen ligger bredvid mig och väntar på att få öppnas. Inte det att jag inte bryr mig längre men jag har lärt mig vad som är bättre och vad som är sämre. Och jag måste verkligen ta tag i det där nu när jag har tid över. Det blir ju lätt att man sitter här och säger "Jag har ju så mycket tid på mig". Sen sitter man där sista veckan och kan inte ett skit! Vi vill ju bara andas, sova och andas omvartannat inget mer.

Har en research som måste göras idag också. Det är nämlingen så att på fredag kommer jag presentera en intervju och denna gång med en designer. Vem det är får ni se. Hon driver även en blogg men har eget företag och har sitt märke på självaste Nelly. Det ser jag framemot men det gäller ju att göra det riktigt bra! Vilket jag också ska göra. Den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka. Jag kommer ju aldrig komma tillbaka till mitt gamla kvarter Rambodal men ska jag vara ärlig så saknar jag det INTE! Är helt underbart att bo på landet.

Såg ni förresten på Boston Tea Party igår? Så jävla sköna Filip och Fredrik är. Kanske ska jag övertala min kusin och göra lite roliga saker med mig så kan vi ju bli lika klockrena som dom? Oj vad disigt det är i luften nu på morgonen. Mycket fukt som ligger på marken som nu stiger uppåt. We're all part of the history of Norrköping. Tänk när man sitter där om 10 år och ser tillbaka på sitt liv på universitetet och på landet.

Kanske sitter man i en lägenhet i centrala New York och tänker tillbaka tänk när vi byggde vår koja och var där hela dagarna, 7-16. Det var faktiskt ett 40 timmars jobb så det så! Vad vet du om solen förrän nån släckt alla ljusen.


Är inte det här kul om något?




Postat av: Natalie

Haha vad underhållande det var att läsa när du drog in så många låttexter :D Fina artister och låtar var det ju också såklart :)

DATUM: 2008-11-06 | TID: 21:23:38
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0