Listan vecka 47


Det är söndag och det är dags för veckans lista, som alltid.


1. Alla mina läsare
Denna vecka vill jag tacka alla läsare som har hittat till min blogg. Det är så j-vla roligt att ni bara blir fler och fler, nu kan man verkligen inte sluta. Det gör att jag sitter hela tiden och funderar ut nya inlägg att skriva och berätta om. Att få mängder med kommentarer är härligt! Hoppas ni stannar kvar hos mig!

2. Välsignade December
Vi närmar oss med stormsteg. Nästa helg är det första advent så då är det bara 4 veckor kvar till julafton och som jag längtar. Jag har sagt det tidigare men säger det igen, november känns som en transportsträcka fram till välsignade december som står för dörren.

Julmarknad i Häradshammar.

3. Oskar Danielson
Ni vet en av mina bästa vänner är och kommer nog vara så väldigt länge det är Oskar Danielson. (En trogen slipsenläsare är han också) Han bor här ute där jag bor men han bor i samhället. Igår var han här och hälsade på, trevligt! Anledningen till att han är med på veckans lista är att han nu har skaffat flickvän. Så glad för hans skull. Hoppas det håller länge med Sandra!





1. TV4
Det är dags igen för mig att dömma ut TV4. Denna gång är det fotbollsgalan som har gjort mig upprörd. Det var så stort att Pelé fanns på plats för att dela ut pris och han är stor! Så stor att en sådan man avbryter man inte när han har något att berätta. Det gjorde Jessica Almenäs, fruktansvärt! Skärpning!

2. Sjukdomar
Nu har jag inte kunnat träna på en vecka igen. Känns inte bra alls, hela tiden kommer något nytt. Är det inte knäet så är det förkylning eller något annat. Nu får jag vara glad att det inte är något livsfarligt. Men kul är det ju inte att vara sjuk så här länge. En vecka är länge för mig. Imorrn ska jag försöka igen att träna, hoppas det går bra!




Postat av: Carro

Vilket fint sätt att sammanfatta veckan på. Hoppas du får en trevlig kväll.

DATUM: 2008-11-23 | TID: 17:13:10
HEMSIDA: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Karin

jag håller absolut med om det där med Pelé. Om han har tagit sig tid att komma hit, ska han få all respekt.

DATUM: 2008-11-23 | TID: 17:21:06
HEMSIDA: http://seventeen.devote.se/
Postat av: pelle

Men om Jessica Almenäs vill avbryta Pelé, så får Jessiva Almenäs avbryta Pelé - det är så det funkar på fyran ;D

DATUM: 2008-11-23 | TID: 17:36:01
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: idag ska jag nog inte göra så mycket :) tänkte kolla på en film snart. sj då?

DATUM: 2008-11-23 | TID: 17:37:21
HEMSIDA: http://emeliesplace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0