Listan vecka 46






1. Projektavslutning
Äntligen så får man avsluta det första projektet som vi gjort på KSM. Tiden går så snabbt och vi har nu jobbat med detta i hela 10(!) veckor. Känns som att det är 3 veckor. Tiden går fort ibland kanske för fort men det är skönt att se ett avslut i det hela. Denna vecka tar det slut.

2. Vännerna
I fredags hade jag som sagt middag, vilket ni har kunnat läsa om tidigare. Eller kanske inte men nu vet ni att jag hade det med mina underbara vänner. En fredag kväll kan ju inte bli bättre faktiskt. Att få umgås med vännerna här på landet var det bästa som hänt på länge. Det måste vi göra om och då ska jag göra fler roliga lekar.


3. Julen
Vi närmar oss med stormsteg. Snart är julen här med allt vad det innebär. Julklapparna har jag redan handlat till dom flesta så nu kan man inleda träningen i "Nya Geni" så man kanske har en liten chans att komma bättre än förra året. Då jag inte ens vågade delta i spelet.



1. Slarvplugg
Jag tar mig friheten att komma på ett nytt ord. Ni förstår säkert vad jag menar men jag kan ta ett exempel. Åker till biblioteket och ska plugga men klarar bara 30 minuter sen blir det stan istället. Skärpning!

2. Höstmörkret
Jag är konstant trött om dagarna. Beror nog på att det är höst och jag vet att jag hyllat hösten men fy fan det är deprimerande! Det är mörkt redan vid 16-tiden på eftermiddagarna och då snackar vi mörkt. Värre kommer det säkerligen att bli. November känns också som en transpor in i december. Nu vill vi ha snö som lyser upp marken.





Postat av: anna

usch det är jobbigt att känna sig sådär hängig hela tiden =/

DATUM: 2008-11-16 | TID: 18:13:01
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: pelle

Ja, slarvplugget har man ju fått sin beskärda del av. Illa.



Helgen har varit grym! Och din?

DATUM: 2008-11-16 | TID: 19:53:51
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: Natalie

Du kunde inte ha köpt mina julklappar i samma veva? Jag sitter konstant och funderar på vilka jag ska köpa till och vad jag ska köpa, och hur fan pengarna ska räcka. Usch!



Svar: Okej, nu har jag pluggat i en timme, det känns rätt bra ;P Haha jag var på 60-års fest. Jag hade gärna åkt hem rätt tidigt, då han som jag umgicks med hela kvällen åkte, men jag fick stanna kvar bland fulla gubbar som ramlade in i mig och människor som inte ville hoppa in i bilen, det var väldigt drygt alltihop! Stupa i säng blev det sen i alla fall!

DATUM: 2008-11-16 | TID: 20:09:26
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Lina

TA BORT BILDEN!!

Lr sudda mitt ansikte.. annars blir det inte kul..

DATUM: 2008-11-16 | TID: 20:53:17
Postat av: Elvira

hej! var bara nyfiken på hur det kommer sig att du vill bli journalist?

ha det bra!

DATUM: 2008-11-16 | TID: 21:21:51
HEMSIDA: http://alltomelvis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0