Tillbaka igen

Så har jag haft en vilodag från bloggandet. Ganska skönt men jag har väldigt svårt att inte gå in på blogg.se bara för att kolla om det är någon som har besökt bloggen under dagen. Man kan ju inte vara perfekt första gången man vilar från bloggen. Idag är jag tillbaka. Piggare, gladare och mycket mer inspirerad. Söndagar som har blivit lite utav min bästa dag under veckan då man bara kan koppla av och ladda inför en ny vecka. Ett stort uppdrag har jag att göra under söndagarna, självklart pratar jag om listan. Har ju flera som har visat att de tycker listan är ett roligt inslag på söndagskvällen. Det blir väl lite som Beck är på TV4, det är ett säkert kort.

Vad kul förresten att så många ville läsa om Avanna som jag skrev om i fredags. Eller jag skrev ju om kvinnan bakom märket, Anna Larsson, och hon var väldigt tillmötesgående att arbeta med. Tack för att du ville ställa upp på intervjun!
Fredagsintervjuerna börjar rinna ut i sanden nu, men jag avslutar med ett mycket starkt kort. En till utmaning denna veckan, veckans intervjuperson är ingen mindre än Karin Olofsson. Hur kul kommer inte det bli? Frågorna får man fundera länge på eftersom att hon redan svarat på det mesta på sin blogg. Något ska man väl komma på.
Efter Karin så är det ingen mer inplanerad men tänkte ha lite uppföljning med alla som har deltagit i fredagsintervjun.

Ska fika lite nu, vi hörs senare!




Postat av: anna

svar: filmen var sådär, boken mycket bättre!

DATUM: 2008-11-16 | TID: 10:58:39
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul med intervju =)

DATUM: 2008-11-16 | TID: 11:18:12
HEMSIDA: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha singstar :D Det är kul, fast jag förlorar alltid för jag kör alltid mot en som typ nördar det där varje dag.. Attans!



Svar: Haha, tänkte väl det ;)

Idag så ska jag försöka plugga till ett slutprov som är imorgon. Sen så ska jag ta en promenad med faster och försöka ta det lugnt samtidigt efterssom att jag kom hem halv fem inatt, haha!



Du då? :)

DATUM: 2008-11-16 | TID: 13:16:00
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: anna

idag blir det en soft söndag :) ska ner på stan med en kompis sen får vi se. träna kanske. själv då?

DATUM: 2008-11-16 | TID: 13:28:49
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du var väldigt trevlig att bli intervjuad av och jag hoppas du får en kometkarriär!

DATUM: 2008-11-19 | TID: 20:05:51
HEMSIDA: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0