Transformers

Har haft en strålande dag i skolan idag igen. Trots att jag gick länge men jag trivs så jävla bra i min grupp. Den är helt fantastiskt! Sedan stressade jag hem efter skolan för att hinna se Transformers som visades på Canal+. Det är helt underbart att ha Canal+ när man bor på landet. Det finns alltid någonting att titta på. Ni har säkert redan sett Transformers då det inte är någon ny film. Jag tyckte den var helt ok att titta på. Kan man tro att USA står bakom denna filmen när de får visa upp hela sitt spektrum när det gäller flygvapnet? Jag misstänker att så är fallet.

Nu ska jag också vara lite ytlig som jag alltid säger att man inte ska vara. Det här är ett undantag faktiskt. I denna film var det en sådan fantastisk tjej med. En så kallad drömtjej, Megan Fox, pratar jag självklart om. Hon har kroppen och allt liksom. En sådan tjej skulle man inte säga nej till direkt! Det är en drömtjej och en riktig DRÖM! Men tänk att vara tillsammans med en sån tjej, det blir ju måndag där också. Nej, en tjej ska vara alldaglig som alla oss andra mänsliga, men drömma får man väl?

Förlåt alla unga läsare att jag lägger ut denna bilden. Jag var tvungen och det ska aldrig göras om. Frågan är nu om jag kommer få höra att jag gjort det och det var dåligt av mig. Vänta och se....




Postat av: Emma

Svar: Jaa, det gjorde jag absolut! :)

DATUM: 2008-11-11 | TID: 20:08:51
HEMSIDA: http://sofiaemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Jo, den var rolig att läsa, precis som vanligt! Håller med dig till 100% om Filip och Fredrik! ;)

DATUM: 2008-11-11 | TID: 20:38:58
HEMSIDA: http://sofiaemma.blogg.se/
Postat av: pelle

Hhaa, din blogg - dina bildval! ;)



Oh ja, jag längtar till projektredovisningen som fan. Inte för att jag vantrivs med gruppen - tvärtom. Den är kalas. Men det har inte varit något ämne jag brunnit för direkt. Har gått på tomgång mer.

DATUM: 2008-11-11 | TID: 22:35:25
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0