Solsken hos mig

Hej på er! Hoppas allt är bra med er denna soliga söndag. Lyser solen hos er också? Det är underbart väder utomhus, lite kallt men vad kan man vänta sig när det är November? Var ju i Falun igår och vilket drag det var där uppe. Allting var stängt så det blev att gå promenad genom staden och ta lite bilder som jag tänkte lägga ut sen. Synd bara att varken Ida eller Bella hade tid att ses. Då hade de kunnat visa upp sin vackra stad. För jag hitta ju inte så bra där uppe. Trevligt var det iallafall att komma iväg lite. Det brukar vara trevligt att åka iväg med föräldrarna så även denna gång.

Den här veckan gör jag ingen lista, jag orkar inte med det helt enkelt. Det blir en heldel att göra i projektet denna vecka då det går in i slutfasen. Visserligen är vi nästan färdiga med allt det är lite smådetaljer som ska fixas. Var ni på någon rolig halloweenfest igår kanske?

Nu ska jag in och bädda rent i sängen och försöka styra upp lite som jag själv har ställt till med. Inte så bra gjort av mig, verkligen inte!




Postat av: Bella

Vilket drag det är här uppe. Jo verkligen. Fast inte igår :P

DATUM: 2008-11-02 | TID: 10:49:15
HEMSIDA: http://bellablogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0