Påhopp

Jag förstår inte varför alla, precis alla är på Marcus Birro? Vad har han gjort mot mänskligheten..?

Kan inte se att han gjort något som helst ont mot någon. Han har haft ett tufft liv och kommit tillbaka som en väldigt stark människa som klarar av att tala om sina problem. Alkoholproblem och en tuff och hård uppväxt har hela tiden präglat Marcus Birro. Detta åker han ofta runt och föreläser om vilket han gör riktigt bra. Sedan att familjen S som Marcus själv väljer att beskriva det på sin blogg tycker jag är så lågt. Familjen S har gjort mycket bra, själv gillar jag mycket av det som de sysslar med på sin sajt 1000apor. Det finns gränser för vad man gör och detta tycker jag är lågt, riktigt lågt!

Skärpning! Och ni kan ju lätt räkna ut vad som hamnar på listan på söndag?!

Vad tycker ni om Marcus Birro?





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0