Listan vecka 45

Förra veckan blev det ingen lista men denna vecka är söndagslistan tillbaka!



1. Robins
Räcker väl med att säga att det är en kanon start på helg. Räcker kort och gott!



2. Marcus Birro
Var först tvungen att stänga sin blogg efter att han blivit påhoppad. Började jobba på "Kvällsöppet" (jag vet det är ett tv4-program men jag ogillar de stora satsningarna) och där gör han succé. Bör man nämna att han kommer från bor i Norrköping? Ja, det bör jag gör så ni vet att vi bor i samma stad. Marcus blir också bara bättre och bättre för varje avsnitt.


3. Fredrik och Filip
Läser deras bok "Två Nötcreme och en moviebox" inte någon ny bok men det är ett mästerverk. Det handlar om deras uppväxt i 70-talets Sverige men går in i 80-talet. Där känner man igen sig. "Boston Tea Party" har också börjat säsong 2 och jag tycker personligen att dessa två herrar blir bara bättre och bättre för varje avsnitt. Någon som håller med mig?





1. Alla dessa påhopp
Bloggandet har gjort att idag är det bloggare som är dagens stora "stjärnor". Vilket är jättekul och många har lyckats få jobb genom att skriva på blogg. Vilken underbar väg in till arbetslivet. Det är framsidan av det men det jag inte gillar är när folk hoppar på varandra i olika inlägg. Sluta med det! Gör något vettigt istället för dig själv och rid inte på andras misstag eller tabbar!! Ni kanske vet vem jag syftar på?

2. Stjärnor på is
Jag mår så bra av att detta program går så fruktansvärt dåligt. Jag gillar ju inte Tv4 som ni kanske vid det här laget har förstått. Därför mår man ju så bra av att deras program går åt helvete....




Postat av: pelle

Birro är en man jag älskar att hata ta mig fan! haha.



Eller hur ändrar man ofta, det är ganska irriterande för många tror jag. Men bloggen har sett konstigt ut på visa skärminställningar. Nu ska det förhoppningsvis inte strula allt för mycket.

DATUM: 2008-11-09 | TID: 20:12:25
HEMSIDA: http://pellespersonliga.se
Postat av: JOANNA

håller med dig, stjärnor på is är så seegt.:)

DATUM: 2008-11-09 | TID: 20:23:15
HEMSIDA: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: anna

ja det är kul :) jag mår fint! hur är det själv?

DATUM: 2008-11-09 | TID: 21:02:09
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Victoria

men vadå, stjärnor på is är ju sjukt upphetsande! Hihi

DATUM: 2008-11-09 | TID: 21:14:29
HEMSIDA: http://mysticalstylecarpet.blogspot.com/
Postat av: Natalie

Svar: Hahah jasså du gör det? ;) Skönt med någon som inte blir så jävla arg såfort man påpekar något!



Hur är det med dig då?

DATUM: 2008-11-09 | TID: 22:31:59
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0