Ingemar, min nya vän

Så var man hemma efter en lång och tuff dag. För första gången så kom jag idag försent till en lektion på universitetet så slarvigt av mig. Trots att jag var i stan redan klockan 10 och jag började 13. Så dåligt av mig, vet inte vad som har hänt med mig.....

Vet ni jag kom på massa saker som jag skulle berätta för er idag men jag kan börja med att berätta en sak som jag kommer på nu. (Resten har jag glömt) Varje måndag när jag åker till träningarna är det en man, farbror, gubbe. Ni vet vad jag menar. Han åker med samma buss som mig varje måndag, 16,40 bussen från Söder Tull. Har träffat denna man vid namn Ingemar två gånger i mitt liv och idag ska ni höra att han bjöd hem mig på en fika. Ska man våga åka dit? Jag tror inte det va. Konversationen lät ungefär så här: "Vad gör du i helgen då?". Jag försökte att slingra mig ur genom att säga "Jag brukar gå ut rätt ofta på helgerna så det är fullt upp i helgen tror jag." Han slutar inte där utan svarar "Du kan ju komma förbi på dan innan ni går ut. Det vore trevligt. Det är bara att du ringer innan!"
Så jag fick hans hemnummer eftersom att han inte kom ihåg sitt mobilnummer. Jag har skaffat en ny vän. Fan vad glad jag är!

Vilken måndag!!!




Postat av: jannica

Godmorgon allt bra med dig?

DATUM: 2008-11-11 | TID: 07:36:33
HEMSIDA: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Natalie

Läskigt ju! haha..



Svar: Jasså du gjorde det? Använde du dig av något knep/tips eller lyckades du endå? ;) Jag borde också plugga idag, har massa försäljningsuppgifter som borde lämnas in..



Haha jadå jag gillar Marit, vaddådå? :)

DATUM: 2008-11-11 | TID: 14:57:08
HEMSIDA: http://freakindoktorer.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0