Harmoni

Laddad inför en ny vecka. Söndagar börjar bli lite av mina favoritdagar under veckorna. Först börjar det med att äntligen får man sova ut på morgonen. Dags för att avnjuta en god frukost med familjen. Sätta sig lite och kika på tv och kanske blogga lite. Kan dagarna starta bättre. På med träningskläderna och ut och irra omkring i skogen. Dagen till ära så sprang jag vilse och blev längre än jag hade räknat med. Sedan bar det av in i duschen för att klä på sig till fotboll på tv. Kalmar FF - IFK Norrköping. Ni vet säkert hur det sluta. 6-0. Att notera från matchen är att Spong har problem med knäet. Konstigt, det har han ju inte haft problem med på hela säsongen. Kan det ha något att göra med övergången till GAIS?

In till stan efter den tunga förlusten för laget i mitt hjärta. Dags för andra passet för dagen. Ni som läser bloggen vet vid det här laget vad mitt pass på gymmet är på söndagar. Poweryoga. Det börjar faktiskt ge lite resultat nu också. Så skönt efteråt. Hem igen och kika på Håll i väggen. Mycket underhållande. Nu blev det lite te också på kvällen, harmoni. Så nu är jag verkligen laddad.

Laddad inför en ny vecka.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0