Frilans låter intressant, men hur?

Disigt är det fortfarnade i luften men istället för morgon så har det blivit eftermiddag. Idag har jag varit riktigt duktig och gjort massa saker. Kanske inte har gått så bra med pluggandet ännu men nu har jag planerat lite hur jag ska lägga upp det hela. Det känns bra det iallafall. Ett steg i rätt riktning skulle jag vilja säga.

Jag har funderat lite mer på dessa intervjuer som jag gör. Skulle vara helt underbart att kanske kunna starta egen firma och jobba lite mer som frilansjournalist. Låter det som en bra idé tror ni? Tänkte att man kanske kan hitta någon tidning som är intresserad av att läsa om dessa personer. Inte för att jag är världs bäst på att skriva intervjuerna kanske men man måste ju börja någonstans. Själv är jag så dålig på att lägga fram att jag är så bra och ni måste verkligen köpa tjänsterna av mig. Inte så lätt men jag skulle vilja göra det. Har alltid pratat om det nu under en tid sen att ta steget till verklighet är inte världens lättaste. Kanske har ni några tips på hur jag ska gå tillväga?


Så jag ger er inte tips och trix denna gången utan jag efterlyser tips och trix. Ni som inte har läst intervjuerna kan ju göra det under kategorin här.







KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0