Åh, kämpa på!

Hemma efter en tuffdag. Nej tuffdag låter så tråkigt och jobbigt. Det har varit en bra dag om jag ska bortse från träningen som inte riktigt går som jag vill. Lite problem med halsen. Men det löser sig nog snart! Bara att kämpa på! Något som däremot känns riktigt bra just nu är skolan. Det bara går som en dans. KSM känns hur bra som helst för mig! Ångrar inte mitt val. Sedan så läser jag ekonomi, externredovisning, samtidigt och det går också strålande! Sen får vi se om jag klara tenta som är nästa lördag. Det blir mer som en bonus om jag gör det. Det skulle jag däremot inte tacka nej till. December kan ju inte börja på ett bättre sätt!

Har ni också haft en bra dag?





Postat av: Karin

nej men som tur är, så är det en ny dag imorgon.

Jag bor faktiskt i en lite ort vid namn Lindesberg. Du vet nog inte vart det ligger.. Men 4 mil norr om Örebro så kanske det blev lättar.

DATUM: 2008-11-24 | TID: 22:04:43
HEMSIDA: http://seventeen.devote.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0