Veckans lista vecka 50 - Var lite mer osvenska!

Det var ett tag sen som jag uttryckte mina åsikter i en så kallad lista men nu känner jag att det är dags igen. Har varit tvungen att fundera ett tag på hur jag ska lägga upp denna listan, här kommer den!


1. Stadium Arena

Hur skulle jag inte kunna placera denna högst upp på listan. Vilken jättehall vi har fått äntligen! Och idag ska jag själv kliva in i denna arena och genomföra ett 1500 meters lopp. Kommer bli underbart att få springa inför hemmaplan vilket jag aldrig fått göra tidigare. Nu kanske man kan sätta mina planer i verk och ha en megastor bloggfest i Stadium Arena. Det vore väl mäktigt?


2. Peter Stenbäck
Den gamle går in och visar sig bära på världens kunskaper och bloggar, inte bara det utan drar massor med kommentarer och upprör! Så ska det se ut. Fortsätter han i samma goda stil så kommer ju jag få lägga ner och han tar över hela bloggandet, vem vet?


3. Julen
Nu när julen är här..... Det är en fin högtid, passa på och njut!



1. Vara så fruktansvärt svenska!
Härom dan när jag åkte buss så var det 5 grabbar som berättade roliga historier för varandra , väldigt underhållande för alla på bussen. Absolut inget som störd, men vad händer? Jo, det kommer en lärare och ber, nej inte ber, skriker åt dem att vara tysta. Detta gör mig upprörd man måste väl få höras?!

2. ----------
I juletid så kommer jag bara på en sak att vara upprörd över!







Postat av: ROXY

ah, hoppas de går bra för dej och att de blir kul med fest :D

jag vet ej vad jag skall göra, får se sen :D

DATUM: 2008-12-13 | TID: 10:07:51
HEMSIDA: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Jaa, tror jag ska satsa på det :) Är allt annars bra idag? :)

DATUM: 2008-12-13 | TID: 10:14:07
HEMSIDA: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: ROXY

nej de blir inget luciatåg. trodde min lillasyster skulle komma in och sjunga för mej, men ack nej ;)

DATUM: 2008-12-13 | TID: 10:22:03
HEMSIDA: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: vad härligt :) Här är det också bra idag, men har världens förskyldning! Så det blir en lugn hemmakväll för mig ikväll.

Ska du göra något speciellt ikväll då? :)

DATUM: 2008-12-13 | TID: 11:05:06
HEMSIDA: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Jaha, vad roligt det låter! Du får ha det så kul då :)

Nja, vart sjuk denhär veckan... :/

DATUM: 2008-12-13 | TID: 11:17:04
HEMSIDA: http://faanny93.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0