Inget trappan

Hallå, hallå!
Söndag igen! Ni vet vad det är för dag idag, en dag som alla kallar för ångestdagen. Det är inte en ångestdag för mig iallafall, har massor att göra idag. Som varje dag annars också. Det är full fart.

Igår var vi ute då, jag och Micke. Vi hade tänkt gå till trappen men tydligen fanns han inte med på gästlistan. Så han kom inte in där så vi fick gå vidare till deli istället. Där var det verkligen helt dött. Alla kanske var ute på luciavaka under fredagen, för igår var inga där iallafall. Dessto mer folk var det på Hugos, stället som alla går till nu förtiden. Så tillslut blev det en lyckad kväll. Bara skönt att komma ut lite och inte bara sitta hemma varje helg. Men igår insåg jag hur blyg jag är när det gäller tjejer. Visserligen vågar jag ju prata men inte med såna som jag tycker ser bra ut. Usch för mig! Någon mer som känner igen sig? Borde ta tag i det problemet snart, annars kommer det ju aldrig bli någon flickvän för min del. Man måste ju våga misslyckas för att lyckas, som man brukar säga.

Efter en natts sömn och en bilfärd hem till tonerna av Kent live från Eskilstuna så sitter jag nu här igen. Ska strax sätta igång med maten, idag blir det kyckling och ris. Vilket jag ska göra eftersom att det är min matdag.


Förresten Anna, här är resultatet av det jag gjorde igår till designen, det blev ju inte så bra!




Postat av: anna

jag tycker du ska behålla designen som du har :)

DATUM: 2008-12-14 | TID: 12:18:11
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

idag blir det två fikor sen soft :) själv då?

DATUM: 2008-12-14 | TID: 12:30:09
HEMSIDA: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Sv: Idag ska jag plugga lite och vara med min bästa vän, själv ? :)

DATUM: 2008-12-14 | TID: 12:43:50
HEMSIDA: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen mig fullständigt i det du skriver om blyg o brudar. Men det löser sig alltid med tiden. När o var man minst anar det. Har själv sällan träffat nåt bra hugg på krogen. Oftast bättre träffar i föreningslivet. Om man säger så. Då vet man ju att man har nåt gemensamt så att säga... Men det är ju olika det där. Som allt annat...

DATUM: 2008-12-14 | TID: 21:29:42

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0