I-landsproblem

Vilken tid det tog i stan. Ändå åkte vi svintidigt imorse för att komma hem skapligt. Ändå kommer vi hem 14,30 efter att ha suttit 1 timme på mediamarkt för att få hjälp med bredbandet. Inte. Inte. Det gick inte ihop sig där heller utan då skulle jag få lämna in den och det skulle ta uppemot 1 vecka och kosta 500 kr. Men jag blir riktigt irreterad nu alltså, för man ska väl ha all teknik så det fungerar med mobiltbredband direkt, annars kan man väl inte sälja det? Speciellt inte marknadsföra det som att det ska vara smidigt att ha en minidator med mobiltbredband. Sen går det ändå inte koppla in det...

Det roligaste utav allt är att först säger dom "det går inte", men du kan googla på det själv. Alltså går det ju men dom orkar inte, eller vad är det?
Jag kan iallafall konstatera en sak som är säker. Detta är ett typiskt I-landsproblem som jag egentligen inte borde bli så upprörd över eftersom att jag har ju klarat mig bra tidigare. Men lite arg får jag väl bli..

Men jag lovar er jag ska inte skriva mer om mitt bredband hädanefter, jag låter så negativ och tråkig då...




Postat av: Astrid C

ja det tycker jag verkligen att du ska göra, du måste ju visa folket din snygga klädstil ;)

DATUM: 2008-12-30 | TID: 15:32:59
HEMSIDA: http://soufflee.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0