Frågor ger er svar

Hej på er!
Sitter på bussen påväg in till stan för ännu en låååååååång dag. Tänkte skriva av mig lite när jag ändå har lite tid över. Det var ju inte igår som jag hade svar på olika frågor som jag har fått i kommentarerna. Så det är väl inte mer än rätt att jag sätter igång och ger lite frågor ger svar, eller hur!

Första frågan kommer från Febb
Men gud va du är snäll, ser ju helt hemsk ut. Tack! Ja gör det, killarna måste ta över bloggandet lite tkr jag. Men ja måste fråga dig en sak, vill du bli en stor blogg? Eller skriver du BARA för att det är kul?

Mitt svar:
Jag älskar att skriva så själva starten till att jag började blogga var att jag tycker det är kul att skriva. Sen är det ju självklart roligt att få respons på det man gör. Att bli en storbloggare kanske är något av en dröm jag har, men vägen dit är lång att gå och jag gör mitt bästa i mitt skrivande. Om jag däremot skulle lyckas skulle jag hellre bli känd för att jag skriver om något viktigt och intressant än att jag bara få folk som skriver för kommentarer för att få folk till sina bloggar. Inget illa menat för folk som gör det men jag skulle vilja kunna påverka min läsare mer som storblogg.

Andra frågan kommer från Pelle
Vad händer nästa helg?

Mitt svar: Nästa helg så är det dels lucia, men samma dag så är också den första tävlingen i nya Stadium Arena. Jag talar självklart om friidrottstävling. Jag ska själv tävla på 1500 m och det vore jätte kul om så många som möjligt kunde komma och heja fram mig. Eller inte bara mig utan alla som ska tävla. Tänk er att fylla upp friidrottshallen och ge alla ungdomar i Norrköping som håller på med friidrott erat stöd. Jag vet själv hur peppad jag blir av sånt, så då kan väl ni hjälpa mig med detta?


Tredje och sista frågan kommer från Peter Stenbäck
Blev det några löpsteg på banan då?? Saknar löpningen som satan för egen del. Det blir som ett gift när man är van att kunna träna. Börjar vänja mig vid soffpotatislivet vilket oroar mig. Satt vid datan flera timmar i dag i stället för att träna. Tragiskt! Får väl börja blogga myself. "The pathetic middleaged runner" kunde kanske min blogg heta. Why not?

Mitt svar: Jag vet hur det är det där som du pratar om. Efter att ha vilat en månad som jag gjorde upptäckte jag hur stor del det är i mitt liv. Därför är det skönt att ha någonstans där man kan skriva av sig lite och göra lite "nytta". Det beror ju på hur man ser det också... Jag har ett litet erbjudande som jag kan ge dig, du kan få göra en gästbloggning här hos mig om du vill. Vad säger du?




Postat av: Liene

sv: Ja, fullt upp, men det är bara att bita ihop, det kan va kul med många saker framöver:)



Kul frågestund och bra svar du skrev!

DATUM: 2008-12-08 | TID: 10:55:27
HEMSIDA: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ohja, landet är mysigt :) eller iaf skärgården, men bäst är det ju på sommaren :)

DATUM: 2008-12-08 | TID: 12:53:17
HEMSIDA: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Nina

min söndag var toppen. åt tacos & bakade mer pepparkakor :D



kram

DATUM: 2008-12-08 | TID: 15:47:24
HEMSIDA: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Stoneriver

Klart jag ställer upp med en gästbloggning! Får ha förståelse för det ålderdomliga språket och att man ibland ramlar i den förädiska fällan att "det var bättre förr" Men skit i det! För det var det INTE!

DATUM: 2008-12-08 | TID: 22:08:36

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0